-

Okej jag tar tillbaka det jag sa om att jag skapade denna blogg för att komma ut och dela av mig med mina beskymmer. Men jag vill inte gå ut med sånt här. Har en privat blogg istället med lösenord där jag skriver ut mig av min ångest, känns bäst så. Hellre en dagbok liksom som bara jag kan läsa och skriva aaaaaaaav mig. Folk som mår bra verkar ändå inte bry sig om att jag mår som jag gör, och är djuptdeprimerad nu utan anledning, min sjukdom jag fått.. Bara ni mår bra så är det, fine! Eller? Äre någon snäll där ute som verkligen har lusten och läsa sig in i min dagbok för att den bryr sig om mig och mina beskymmer och vill finnas som stöd så kan ni gärna hojta till som en kommentar så säger jag lösen och användarnamnet på msn eller något till dig så kan vi snackas vid där också. Om du förstår och kan finns som en bra lyssnare om som hjälp/stöd. Kanske vart med om samma sak? Ni som nu undrar vad, vad det är med mig? Amen lägg ner er tid och läs inlägget innan då! Kramkram

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej! Jag läste det andra inlägget under och känner igen mig i exakt allt du skriver. Jag har varit deprimerad sedan vintern 2008 men jag har inte vågat prata med någon förens i somras. Jag går också hos en psykolog en gång i veckan och äter medicin. Jag vet dock varför jag mår så dåligt. Min pappa stack när jag var fem. Min lossaspappa har ADHD och har slagit sönder saker och sånt inför mig och massa. Jag har så sjukt dåligt självförtroende att det är läskigt. Jag undrar om vi kanske kan skriva på msn eller något för att kanske kunna hjälpa varandra? Jag känner nämligen inte någon i min ålder med samma sjukdom som jag som kanske kan förstå mig på en annan nivå än en frisk människa. Jag är 15 ja med föresten. Hoppas du svarar!

Kram Alexandra

2010-10-24 @ 20:24:25
URL: http://alexandrasundqvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0